Foto03 5 senedir haşimatoyum ve ilacı kafama göre bırakmıştım ömür boyu kullanmam lazım sıkılmıştım bırakmıştım ilacı derken hamile kaldım 4.haftada öğrendim ve troid değerim 9 du hemen yüksek doz başlandı. Endokrine gittim tabi iyotlu tuz kullan dedi. Ayrıyetten iyot ilacı verdi bana 2 hafta da toplardı. İyot ilacımı 12.haftada bırakırdı. Bu durumda sadece tsh değil t3 ve t4 değerleri de çok önemli. Endokrin uzmanının bana söylediği bebeğe geçen hormon t4 tür. Ama tsh dengesi de önemli tabi dedi. İlacı kahvaltıdan en az 2 saat önce 1 yudum su ile alın etkisi kısa zamanda olacaktır. Geçmiş olsun 🌹