İyi günler bende haşimato hastalığı var benim de sürekli tsh. değerim çıkıyor ama kontrol altına alıyoruz doktorumla canım benim kadın Doğum doktorum ilgileniyor her ay tsh testi yaptırıyorum ona göre ilacın dozunu yükseltiyor yada azaltıyor aenin doktorun ilgilenmiyorsa iyi bir endokrin doktoruna görün canım çok önemli gerçekten şimdiden geçmiş olsun.