Benimde erken oldu biraz bazı sebeblerden 33 haftalıktım ama tek parmak gibi geldi bana hiç ne acıdı ne ağırdı ki çatım da darlık varmış normal alttan bakılırmış gibi sadece biraz kurcalıyor ama hiç acı yok korkulcak birşeyde yok 😉bakalım 37 de tekrardan bakıcak okadar normal doğum olsun istiyordum kısmet diyorum artık🥺🙏🏻☺️