Umhn5229 Bulut74 2.cocukda damı catı muayenesi yapılıyor benimde ıkıncı 37. Haftadayım bilmiyordum bırınci normal dıye yapmıyorlar zanıyordum
Bulut74 Umhn5229 normal de yapılmıyor acile gittim orada yaptı. Bugün de kontrolüm vardı. Doktor yine ysptı bebek iri olduğu için Çarşamba alalım seni doğuma dedi.
Atarlianne Umhn5229 bende 37. Haftadayim. Yarın 38 olcaz bende merak ediyorum. 2. Dogumda bakmazlar inşallah..
Rosejollymoon Bende 37. Haftamda oldum. Kendini rahat bırakırsan eline jel sürüyor ve o şekilde pelvisinin durumuna bakıyor. Rahat olursan hiçbirşey yok
Kcmr22 Çatı muayenesindne sonra genelde lekelenme peşine de doğum olabiliyor diyolar doğrumu yaşayan varmı bende henüz çatı muayenesi olmadıım ama
Bulut74 Atarlianne benim bakmadılar. Bugün baktı o da çocuk iri diye haftaya Doğuma alacak ondan, açılma, yumuşama varmı diye baktı.
Atarlianne Bulut74 inşallah gelir. Yürüyüş yapın bol bol. Sıcak suda duş alın. Sırtınıza falan ćok dökün suyu faydası olur inşallah.
Bulut74 Atarlianne neler yapmıyorum ki. Temizlik, yürüyüş, pilates topu, inşallah gelir. Aksilik gibi agrım yok, çok rahatım😁 ilk hamileliğimde de suni aldım. Benim çocuklar inat 😁🤣🙈
Bulut74 Atarlianne ilkinde sancım vardı ama açılmam olmadı. 2 cm de kaldı. Sonrasında suni aldım. Bunda da mecbur alıcam çocuk iri 🤷♀️ Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤗