selocan7 Alarasel ya işte yapılan ve hissedilen manasında şey ettim yoksa karında hissetmek tamamen psikolojik🙈🙈 ama ikinci sefer de kendimi kasmadım ve hiç hissetmedim insallah siz de hissetmezsiniz hiç
Mucizesin Asenadgdvrn 38 +3 te oldum acı yok derine girme hissini yaşıyorsunuz bundan da kendinizi kasarsanız rahatsız olursunuz tabi
Alarasel Mucizesin ya açık olcak biraz ama parmağı ne kdr derinr inebilir ki 🤭🤔korkmaya başlıcam artık😂
Mucizesin Alarasel ebe çatı muayenesi yapmaz zaten açıklık muayenesi yapar . Çatı muayenesi bir kez yapılır
Senemhifa Bahar9189 çok erken canım sana daha naptın ben 38 deyim olmadım haftaya olucam 34 e bakmasının bi anlamı yok ki Doğum a yakın bakıp Doğum şeklinin uygunluğuna karar verecek
Mlly34 Çatı muayenesi olmadım daha ama doktoruma sordum ne zaman olur diye 38 e gel duruma göre bakarız ama ağrıların sıklaşmadan yapmama taraftarı ağrıların sıklaşsın öle yapalım dedi ama kendinizi bu kadar da kasmayın gerçekten alttan çok muayene olmak zorunda kaldım daha öncelerde de öle kasılıcak ve zorlanılcak bi durum olduğunu düşünmüyorum
Yunusilan Asenadgdvrn Ben oldum 35 haftada kanamam ve samcım vardı açılma var mı diye muayne etmek için doktor eline eldiven geçiriyor vallah benim gördüğüm kadarıyla elini sokuyor resmen ilk başta çok korltum bağırdım ağladım ama abartmışım biraz şöyle düşün ilişkiye girer gibi sadeve azıcık daha acı yaşıyor ama bazıları yazıyordu burda okuyordu yok doktoru ittim yok şöyle böyle yaptım değil tabiki
Esmanur42 Asenadgdvrn dün bnde oldum 38+6 haftalıktık canm çok tatlı değil aslında ama saniyelik birşey benim canm çok yandı bilmiyorum belkide kendimi çok kastım ondanda olabilir
Dilra Alarasel doktor pat diyemi yapıyo muaneyi yoksa gittiğin gün rendevuya bi dahakine çatı muayenesi yapıcaģınimi söylüyo nasıl oluyo 38+5 olduk ama hayla çatı muayenesi olmadım bu arada devlete gidiyorum
Alarasel Dilra cnm söylemesi lazm bnd eçok bilmyrm. Hayırlatr yada unutrsa bilmyrm boşver ama yapmadysa 😂😂 ama belki gittiğinde yapt bidahaki
emel16 Dilra bana söyledi canım 36+3 de gittiğimde 38 de yapacağını söyledi iki hafta sonra beni de bekliyor👀
Dilra Alarasel ilk dogumum olucak nasipse hazırliksiz yakalanmak istemiyorum ağdayı buna dayanarak uzatıyorum🙈
Merib Asenadgdvrn canm ben oldum 39 da ıkı doktorada oldum birincisi çok fena acıttı ıkıncısı hcbrsey hissetmedim doktora bağlı birşey sanırım muayene olurken sıra yapıyor gibi yap bölgeni daha rahat olur
oglumvebenn Dilra Alarasel kızlar ben pat diye muayene yaptırmak zorunda kaldım, çok hazırlıksız değildim ama yine de tedirgin oldum tabi, ama sanki ebe hiç bakmadı ya, sadece eliyle dokunarak yaptı muayeneyi, bakmadı yani o bölgeye🤨
Dilra Alarasel nasipse 9 gün var oda zamaninda gelirse ama güvendiğim biyerde yok şahsen hiç kuaföre bu yüzden gitmedim gittiģimde de pat ben bikini bölgesi için agdaya geldim demekte beni utandırıyoo🙈🙈
Dilra Alarasel evet işleri ama tuhaf hissederim jilette kullanmak istemiyorum napıcam bilmiyorum🤦♀️🤷♀️
oglumvebenn Asenadgdvrn ben de akıntım geldiği için 36. Haftamda oldum, ebe baktı doktorum yoktu, ben çok kastım kendimi ama ilişkide de zorlanan biriyim zaten, sen rahat bırakırsan kendini acı duymazsın.