Beyzakvrkk Minedy inşallah çabucacık geçer günler 🙏 bize 11. Haftamızda kız dedi doktorumuz hem özele hem devlete gidiyoruz ikiside ikili taramada kız dediler halada demeye devam ediyorlar cumartesi ayrıntılı ultrasonumuz var inşallah 🙂
Asiacr madl41 bu doktorlar adami bilmedigi bransin uzmani yapar canim. Bu nub teorisi keseye gore cinsiyet tahmini hep doktorlarin yuzunden halkimizin ortak degeri oldular.
madl41 Asiacr bi akrabam son aylarında kızının olduğunu öğrendi 😅 7. Ayına kadar erkek diye biliyordular😅 gerçekten de öyle hamileliğimin başında beri çok araştırıyorum kendimi diplomasız kadın Doğum doktoru gibi hissediyorum 😊