13+4 %80 erkek denildi. Uzman dr baktı. Ama çok yeni henüz oluşum aşamasında değişebilir dedi. Buna X dr diyelim.
17+4 kız gibi denildi. Uzman dr baktı. Buda başka dr Y olsun.
18+3 erkek gibi denildi. Asistan dr baktı. pek anlamadı gibi geldi bana. Pipiye benziyor ama pozisyon değişince pipi yerinde boşluk oluyor dedi. Buda Z dr olsun.
18+5 yani bugün. İlk tahminde bulunan dr olan X baktı uzman. %99 kız, kızlarda olan o üç çizgiyi görüyorum pipi yok dedi.
Sizce bugünki sonuç kesin midir yine değişir mi? 😅
Hiç böyle benim bebeğim gibi istikrarlı bir kız bir erkek denilen oldu mu? Üst üste iki kere ne kız denildi ne erkek illa bi kız gitti bi erkek 😂