estbt haftada gebelik şekeri çıkana kadar 65den 73 e çıkmıştım. doktor hızlı gidiyorsun diyordu zaten. sonra diyetisyen kontrolünde sıkı bi diyete ve yürüyüşlere başladım artı endokrinci kontrolünde insüline. bugün 36. haftadayım 74 üm. 9 kilo ile tamamlıycam gibi inşallah
Meryemgunduztoptas Akbasinci şeker yüklemesi yaptırdım 24.haftada sonra şeker ölçüm cihazı alıp evde ölçüm ile takip ediyorum ☺️