Ben de 12 haftalığım 2 kilo almışım 😅 bi doktor çok dedi doktor değiştirdim şimdi gittiğim normal dedi zaten 64,5 la hamile kaldım çok düşünmemek lazım bence biraz dikkat ettim durdu kilo almam mide bulantısı olmaması ve kusma olmamasının etkisi var bence hiç mide sorunu yaşamadım ben 🥰