limoncicegi canım ben 16. Haftaya kadar kustuğumdan ilaç falan içemedim. İçmen gerek dedi doktor ama elimde değildi kaç kez içerken kustuğum olmuştu yani. Ama çok şükür bi sıkıntı olmadı. Demir ilacı ve doktorumun verdiği vitamin ilacını içiyorun artık çok şükür. 22. Kaftamdayım şuan. Diğer içtiğin ilaçlar neyle alakalıki. Bence doktoruna iyece bi danış çok ilaçdan da zehirlenirsin yani hepsini bi an da içme sakın.