limoncicegi Merhaba kızlar decaviti ve d vitamini damla doktor 12.haftadan sonra verdi ama kullanamadım çünkü o kadar çok ilaç içiyorum ki artık midem iflas eedecek şimdi 16.hAftadayım benim gibi içmeyip geç başlayan var mı ? Olumsuz etkisi oluyor mu ?
Busimss limoncicegi D vitamini bence çok önemli neden kullanmadın ki canım ayrıca ekmeğin üzerine 5 damla damlatıp yiyorum ben mideyi de rahatsız etmiyor. Doktor verdiyse vardır bir bildiği yaz olsa güneşten alırsın ama daha tam yaz gelmedi ki bence kullanmaya hemen başla D vitamini bebek için önemli çünkü araştır istersen.
HulyA60 limoncicegi bende decavite 20 li haftalarda falan başladım canım sağlık ocagım vermişti ama hiç sevmiyorum kokusu büyüklüğü hele bide tuvalet ihtiyacı çok yapıyo bende ama şu an 31 haftalığım içmediğim zaman 1-2 gün mesela kramplar giriyor bacagıma
Fatiheren_61 limoncicegi 17 haftalığım D vitaminim çok düşük çıktı 20 damla şeklinde verdi sağlık ocağı .aç tok sabah akşam fark ediyor mu .
Anacsevgidolumelek limoncicegi bence gec kalma bana doktorum d vitaminini 12.haftamda vermisti kullanmaya hemen baslamalisin ilac gibi etkisi olmuyor agirlik yapmiyor yani.
Busimss limoncicegi haklısındır kuzum ama 9 ay mecburuz napalım :( sabah kahvaltıda yap bak ekmeğe damlat ye inan anlamayacaksın bile
DnzNhr Bende decavit ve kan ilacı içiyorum birde mide hapım var sanırım Damla’yı bende içmiyorum başlasak iyi olur🙈
MENUR Magnezyum,demir ve imom diye omega 3 takviyeli bi ilac alıyorum suan gecen asi icin saglik ocagina gittigim de banada vermislerdi decavit ile d vitamini ama kullanmadım zaten kullandığım ilaçlarda vardır diye bilmiyorum doğru mu yapıyorum da
HulyA60 limoncicegi sağlık ocagı veriyor zatn canım gittinmi aşı olmaya genelde arıyolar aşı zamanın geldi diye benim sağlık ocagım çok ilgiliydi daha sonra ki haftalarımda aradı agrın sızım varmı diye neyseki işte aşı olmaya 20 haftadayken gitmiştim sanırım o gün vermiişti bana 1 kutu bitti 2. Kutuya başladım oda bitmek üzere
Busimss Fatiheren_61 ben doktoruma sormuştum bana fark etmez demişti canım istersen yine danışabilirsin doktoruna
Fatiheren_61 limoncicegi devit 3 damla sağlık Ocak’ları verıyor parasız .her gebeye veriliyor herhalde 🤦🏽♀️😊😊
Nursafak limoncicegi D vitamini mutlaka içilmeli. Decaviti doktorum hafta da 1 içmen yeterli olur dedi 24 haftadan itibaren haftada bir içiyorum.. Şuan 33 haftalığız..
drytcvkarsln limoncicegi decavıt bana iyi gelmedi şişirdı ve kabız yaptı o yuzfen tek olarak ferrum kan hapı magnezyum suda erıyen kullanıyoruz
1ogrencianne limoncicegi d vitamini beni de çok zorluyor ama mecbur içiyorum benim çok düşüktü damlanın faydası oluyor tabi yükseltiyor. Kemik gelişimi için önemli canım. Ekmeğe 10 damla damlatıyorm sade yiyemiyosann sen de çokokrem sürebilirsin ebeye sordum tamam öyle ye dedi. Diğer türlü midemi bulandırıyodu. Ama ihmal etme bence 😊🌸