Sewo Mnr olur canim aciklikla kanala girmesi alakali degil . Sadece kanalda ise dogum sancisi falan baslarsa bebek geliyor rahat rahat kanalda diye . Bazı kisiler suni sanvi dahil yemesine ragmen kanala inmediği icin sezeryana alınıyo
Mrv91 Sewo iste o talihsiz şahıs ben oluyorum. Normal dogumun kesisinden dikisinden cok korkardım. Şimdi sezaryen olunca o cocuk oyuncağı gibi geliyo