Mrv91 Hayırlı olsun Canım sağlıkla büyüt inşallah bebeğini🌷 Ben de 37. Haftamdayım, geçen hafta nişanım geline çaı muayenem yapıldı, berbattı, doğum sancıları başladığında her defasında yapılan muayene ilki gibi mi oluyor? Her defasında kasılacak mıyım? Sancıdan çok o muayeneden korkuyorum 😕