melikeyakisikli aynilarini yaşadım ölmek istercesine ağladım dayanamadım... Allah yardımcın olsun Canım Çok zor bilirim Kan Kustum bende öğürmekten içim boş birşey yok..
Folik Asit ilacı var ya o yapıyor ben onu kestim kusmam kesildi. Sonra kan hapına başladım 12 haftadan sonra bulantı yaptı günde 2 kez di. Yine çok fenalaştırdı beni sonra vitamin Hapı aldım , 20 Tableti içtim bitirdim sonra kendime geldim toparladım kan hapına devam ettim canım . Her midem kötüleştiğinde
Gaviscon içtim o kadar rahatladimki. Doktoruna yazdır mutlaka zorlada olsa iç rahatla canım