Kızlar 31+2 günlük hamileyim. Karnım pıt pıt pıt ritmik atıyor bunun hickirik olduğunu burda okudum. Fakat gün içerisinde 4 5 kereden fazla olmaya başladı . Hatta esim karnima elini koydugunda bu hickiriksa ne kadar hizli hickiiryor doktoruna sor normal değil dedi. Kalp atisi gibi oluyor. Yaşayan var mi? Baharatlı yiyorum genelde alakası olabilir mi😂😂