Filizert evet doğum zor ama güzelliği o kadar ağır basıyor ki herkes doğuruyor 😂 benim de ilk gebeliğim 3 gün kaldı zamanın dolmasına. Tecrübem yok. Ama size kendimi nasıl rahatlattığını söyleyeyim belki faydası olur.
Bu kadar insan doğuruyorsa korkacak bir şey yok diye düşündüm ben. Sonra dedim ki hadi bilmeden yapıyorlar. Ama ikinci çocuğu yapanlar biliyor demek ki o kadar da kötü bir şey değil 😂