Doğum kelimesi bile bana bi acı verirken nasıl doğum yapacağım çok korkuyorum ilk gebeliğim oldupu için yani benden önce doğum yapan arkadaşlarımın yaşadığı doğumlar duyunca o büyük kafa nasıl çıkacak diye düşünüyorum ☺️ doğum hikayeleri faln okudum netten normal doğum karşıma çıktı resmen görünce iyice tırstım dikiş, iğne, kafa çıkması falan düşününce aklımı kaçırasım geliyor psikolojim bozuldu galiba 😓 kolay doğum yapan hiç bi kişi bile yoktur benim düşüncem 😂 yapan varsa da biraz beni rahatlatsın yoksa kalpten gitmeden 🤣annelerimiz nler çekmiş bizi dünyaya getirebilmek için düşüncesi bile korkunçkn rabbim uzun ömür versin bizi dünyaya getiren meleklere 🙏 😊👑