Bebeğim daha 20 günlük gibi bir süredeyken ayağım da sallamaktan yorulduğum için aldım.Hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu çünkü;
📌Bebeğin yattığı kısım çok fazla içeride bu da demek oluyorki bebeğin duruşu hiç rahat değil battaniye minder tarzı ürün koyup biraz düzleştirip yatırmak zorunda kaldım
📌Sallanma hızı hiç hoş değil bir kaç kademesi var ama maalesef ayağınızdaki hızı yakalayamıyor bu da bebeğin hoşuna hiç gitmiyor.
📌Gece lambası tarzındaki ışığı çok fazla aydınlatıyor uyuyan bebeği bile uyandırabilme yükseliğine sahip ve sürekli sönüyor
📌Üstündeki oyuncaklar sesli olmadığı için bebeğin dikkatini hiç çekmiyor.
📌Biraz ağır bir ürün tekerlekleri var ama yine de zor yer değiştiriliyor.
Kısacası ben hiç memnun kalmadım.Ayağında sallayan ve çok yorulan anneler oldukça fazla ve hepsi bir ihtimal acaba alsak nasıl olurdu düşüncesine bir nebze yardımcı olmak istedim.Boşuna para vermeyin az buz bir meblağ değil çünkü🙋🏽♀️