Cerenylmzz Elcinttk teşekkür ederim canım ablamda havaalanında çalışıyo onada sordum az önce aynısını söyledi
Ebruliiii Cerenylmzz ilk zamanlar hiç düşünemedim bi kaç kere geçtim kayınvalidem geçme kızım ordan dedi öle aklıma geldi o günden beri heryerde kenardan geçiyorum metroda avmde falan hamileyim diyorum kenardan geçin diyolar anlayışlılar erkekler zaten aramazlar bayanların aradığınada denk gelmedim .geçmeyin sizde röntgen cihazları kadar radyasyon yayıyormuş aynı derecedeymiş
espalp Cerenylmzz sorgulamıyorlar öyle 😂 sadece havalimanında ayakkabıları çıkarana dek aradılar o kadar
Cerenylmzz Tugba12345 bende bundan sonra kenardan geçicem direk bi kaç kere boş bulunup geçtim pişman oldum
Oglumabioluyor60 Cerenylmzz bn ılk gunden beri gecmedım hiç sorun yaaşamadım şimdide göbüş cıktı anlıyolar☺️
Sivasgelini Alarasel yani soyle dusunelim zaten boyle bi imkanımız var gecmeme luksumuz var diyelim ki hic bi zarari yok gecmeme sansimiz varken niye ordan gecelim? Yani dogrudur hic bi zatari yoktur belki ama neden riske atayim bu zamana kadar neden hic bi guvenlik gecemezsin demedi demekki var bisey
melka1207 Ben yaklaşık 4 aylık hamileyim plazada çalışıyorum haftada 5 gün geçiyorum bebeğim gayet sağlıklı çok şükür.
Egzolgub Genelde sorun yasamazsaniz ama havaalanlarinda doktor raporu istenebiliyor kac haftalik olduguna dair ve gercekten var mi diye eger yoksa en kötü ultrason görüntüsünü gösterttirebiliyorlar. 🙃
sydtns Ben havaalanında hamileyim xrayden geçemem diyince xray cihazını kapattı görevli ve geçtim avmlerde zaten kenardan geçsem olur mu dediğim an şeritle ayrılmış kısmı açıp geçin diyolar şimdiye kadar ters davrananı görmedim 🥰
BirVeraAnnesi35 Cerenylmzz ben metroda aynı konudan rahatsız olup şikayet amaçlı yazmıştım ama o geçtiğimiz aramalar zararsızmış hatta güvenlikçi birş post açmıştı ama havalimanlarında eşyaların arandığı x ray ler çok sakıncalı tabi yanındn bile geçmemek lazım