Cerenylmzz o kapılar x ray cihazı değil gönül rahatlığıyla geçebilirsiniz. Ben geçmek için yeltenirken beni geçirmiyor güvenlikleri.. 😂 Siz yandan geçin diyorlar tamam diyorum. Avmlerde, işyerlerinde hatta geçen müzeden geçerken adamlar uyardı beni.
Yani geçmek istesem de geçemiyorum😂
Ama çanta taraması yapılan yere pek yaklaşmayın. Onlar tehlikeli