Mom_O Nghnshn https://hizliresim.com/3OBL9O https://i.hizliresim.com/3OBL9O.jpg Bu da benim kizin ultrason fotisi ama buna da erkek gibi demiti doktor o zamanlar :d
Ftmemne Mom_O birşey soracağım? Yatağınızın sağında mı solunda mı yatıyorsunuz? Yine bir hurafe vardı. Sağ tarafınıza yatıyorsanız erkek sol tarafınıza yatıyorsanız kız diye.
Zlmdemir _Kubra_ bana da yorum yaparmısınız lütfen 14+3 ama doktor tahminde bile bulunmadı.[url=https://hizliresim.com/r0BMMN][img]https://i.hizliresim.com/r0BMMN.jpg[/img][/url][url=https://hizliresim.com/7BEggW][img]https://i.hizliresim.com/7BEggW.jpg[/img][/url]
Karakuzuu https://i.hizliresim.com/lQ2jjX.jpg https://i.hizliresim.com/VQ5aan.jpg Kızlar lütfen bana da bi yorum yapın
Meryemaaa Mirayyy77 https://i.hizliresim.com/AOQ730.jpg https://i.hizliresim.com/v6OXyr.jpg https://i.hizliresim.com/168Vp5.jpg ya benim ki de bütün resimler de sırt üstü yatıyor valla rahatına düşkün minigim ☺️ sizde ne güzel erkenden ogrenmissiniz bizim daha iki haftamiz var ☺️
sevgitekes Bebekiimm123 bize iki kere erkek dendi en son kız dedi bakalım değişmezse bizim de kızımız geliyo 😊 pazartesi başka doktora da goeuncem net olsun
sevgitekes Ftmemne doktor iki kere erkek iki kere kız dedi en son kız dedi başka doktora da gorunucrm net olsun diye hala erkek diyen çok çıkıyor