sevgitekes Ftmemne doktor iki kere erkek iki kere kız dedi en son kız dedi başka doktora da gorunucrm net olsun diye hala erkek diyen çok çıkıyor
Zlmdemir _Kubra_ bana da yorum yaparmısınız lütfen 14+3 ama doktor tahminde bile bulunmadı.[url=https://hizliresim.com/r0BMMN][img]https://i.hizliresim.com/r0BMMN.jpg[/img][/url][url=https://hizliresim.com/7BEggW][img]https://i.hizliresim.com/7BEggW.jpg[/img][/url]
Meryemaaa Mirayyy77 https://i.hizliresim.com/AOQ730.jpg https://i.hizliresim.com/v6OXyr.jpg https://i.hizliresim.com/168Vp5.jpg ya benim ki de bütün resimler de sırt üstü yatıyor valla rahatına düşkün minigim ☺️ sizde ne güzel erkenden ogrenmissiniz bizim daha iki haftamiz var ☺️
Ftmemne Mom_O Allah gönlünüze göre versin. Evladın kızı erkeği yok. Ama nefis işte ikisinide tatmak istiyor. Allahtan gelen herşeye razıyız. Benim kızımda var oğlumda çok şükür ama merak içindeyim şimdi yinede
Ftmemne Mom_O Allah gönlünüze göre versin. Evladın kızı erkeği yok. Ama nefis işte ikisinide tatmak istiyor. Allahtan gelen herşeye razıyız. Benim kızımda var oğlumda çok şükür ama merak içindeyim şimdi yinede
Mom_O Nghnshn erkek gibi dedi de belli degil daha.Ama benim kizimin da ayni haftalarda ultrason fotosu var bak onu da atim