Sidelya Ilknur25 birini 12. Haftada öğrendik kız. Diğerine de 15. Haftadan itibaren kız denildi 24. Haftamıza kadar 24. Haftada erkek dediler 🤭 biz hala emin değiliz doğunca inancaz 😅
Cagladevecioglu Zeynepca bende tek canim 17 haftalik olduk korkularda artmaya basladi snde be durumlar
Gkhn71 Fhry ikiz gebelikle tek gebelik arasinda dağlar kadar fark var benim ilk hamilelligim ikiz bu hamileligim tek çok şükür ikisindende tattigim icin gercekten sunu soyleyebilirim ikiz hamileligi çok zor
Fhry Gkhn71 evet canım herşeyi iki katı yaşıyosun bulantı kusma vücut ağrıları ama yinede çok şükür bebişlerim sağ salim doğsunda ben herşeye katlanıyorum😊😊
Burcuaec Ilknur25 22+2 deyiz hem heyecanlıyım hem de hergün endişeliyim ilk gebelik birde ikiz olunca herşeye tırsıyorum 😁
Sidelya Burcuaec ben 30 da çalışabilir raporu alcam ama öğretmenim zaten yaz dönemine geliyo 30 dan sonrası. İkiz hamilelikte 30 da rapor alınıyo. Hakkım olsaydı da zaten hemen ayrılırdım çok zorlanmaya başladım. En çok ayak şişmesi beni mahvediyo
Burcuaec Sidelya evet haklısın şimdiden iş beni çok yoruyor bilekler şişmeye başladı 30 da ayrılma hakkım 10 gün de yıllık iznim var baktım yaz sıcağı çok zor geliyor ayrılırım erkenden ☺️
Zeynepca Cagladevecioglu Bende daha şimdiden korkular başladı.. Hem heyecanlıym hemde korkuyorum. Daha cinsiyetlerini öğrenmedik tabi bikaç haftamız daha var. pazartesi kontrole gidicem. Ama yattığm yerden kalkamıyorm vinçç falan olsa ancaa