25 haftalık olduk biz de ve bazen çok heyecanlanıyorum doğduklarını iki minicik insanı kucağıma alıp emzirdiğimi düşündüğümde 🥰 bazen korkuyorum erkek doğacaklar diye bazen ayaklarım bacaklarım şişiyo rahatsız hissediyorum 🤷🏽♀️ Her türlü duyguyla geldik bu güne kadar çol şükür sen de sağlıkla sorunsuz ilerlersin inşallah hamileliğinde 🧿