Bende riskli gebelik
grubumdayim hanimlar tek ymurta ikizi kac
doktor gezsim kirhanindan sevilayina nebahatine en son ufuk yilmaza gittim zaten doktorun genelde dogm yaptirdigi ikizler oldugunu soylediler cok ovduler gercektn de oyle cok sakin bi doktor evham
yaptirmiyor 19 22 hafta arasi tip fakultesine gondericek beni iki hafta sonra kontrolum var orda belli olucak gereksiz ilc kullanimi yapmiyor baskalari gni surekli olumsuz konusmuyor kiloya cok
zit
sadece kilo alimi cok olunca kiziyor.Tabsiye ederim zaten yeni dogan uniteside var baska doktorlar beni direk tipa
sevketti en son ufuk beye yonlendim tipa erken gtmenin hcbi anlami olmaz zaten gidecegin tarihler belli dedi cok sukur insallah saglkla
kuxagimiza aliriz 🙏🙏