Gece gece cok ıyı oldu bu postu gormem yoksa ben acacaktım 🤦🏻♀️Arkadaslar ben de suan Erzurumdaym ama dogm buyuk ıhtımalle orda olacak dr arayısındaydım. Hatta benım ıkıncı olacak ssvd dusunuyorm Trabzonda bu konuda destekleyen dr lazm oncelıklı olarak.. acaba kımler kımlere gıdıyor? Kımler memnun ?