cilekanne kızlar merhabalar 22 haftalık hamileyim, bebeğimi göbeğimin alt çevresınde hiissediyorum. tekmelerı falan karnımın başladığı noktalarda hissediyorum. benımle aynı durumda olan varmı ??
1ogrencianne cilekanne değişiyor canım bazen karnın alt kısmında bazen mideme yakın yerde bazen yanlarda hissediyorum normal yani. İçeride oradan oraya hareket ediyorlar :) 23’üz biz de 🥰
Aysedgrlikrkmz cilekanne bende 23 haftalık oldum çok şükür göbek deliğimin altında hissediyordum bugün bi kaç kez kasıklar da hissettim değişiyor sanırım ama bazen hareketlerde yavaşlık var sizde de oluyor mu
cilekanne 1ogrencianne allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏼😍❤️ kaygılarım vardı niye aşağıda diye acaba aynı durumu yasayan varmı diye merak ettim😊
seyma281015 O haftalarda baya aşağıda kasıklarımda hissediyordum artık daha yukarda hissediyorum 27 haftalık
cilekanne seyma281015 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin😊❤️ umarım benımkıde oralara cıkar artık😁🙏🏼
1ogrencianne Aysedgrlikrkmz evett ben de 23’üm bazen aşırı hareketli bazen yavaş neden oluyor acaba kuşkulanmak istemiyorum herkeste oluyodur bence 😊
cilekanne Aysedgrlikrkmz evet bazen 2 gün felan hissetmiyorum endişelenip doktora gittim bu dönemlerde cok fazla uyuyorlarmıs ve hareeket etmiyorlarmıs doktordan cıktım basladı tekmelemeye 😁 endişelenmeyin
cilekanne 1ogrencianne aynen bende de oyle oluyor sıkıntı yok onda ama tekmelerini yukarda hissetmek istiyorum artık😁
Elwing6 Benimde durumum ayni 23.hafta korktum hatta baya ama sanirim alan genis olunca ayaklari sallandiriyorlarmis buyuduklerinde biraz dshs yukarda olurmus..yinede doktoruma sorucam sıksık dinlrn bir de ben calisiyorum ondanda oluyo sanki
cilekanne Elwing6 bende öyle kasiyerim çalısıyorum ve oturmak mümkün olmuyor cok fazla bu yüzden mi aşağıda diyorum ama aşağıda olması erken doğum riski teşkil ettiği icin endiseleniyorum acaba suan olması gereken yerdemı yoksa daha mı yukarıda olması gerekiyor bunu merak ediyorum😓
Aysedgrlikrkmz cilekanne ay iyi uyusun bşy olmasın da Rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🥰🙏🏼
1ogrencianne cilekanne ben de yukarıda çok nadir hissediyorum canım genel olarak aşağı sağ ve sol bölgede oluyor 😂
Elwing6 cilekanne yok canim bence cok endiselencek durum degil bu haftalarda herkes ayni..buyudukce hareketleri azalcak bence
espalp cilekanne bende de durum aynı doktora söyledim normal dedi. Ama iki gündür yukarılarda da hareket hissetmeye başladım. Yanşara galan gitmeye başladı 😬 heyecanla takip ediyorum. 6.ayda bebek yukarı çıkar dedi doktorum