Canoglumbenm Ftmskrya ilk gebeliğinmiydi canım. Doğumun başladığını nasıl anladın. Ne zaman gittin hastaneye.
honey Ftmskrya ayy darısı başıma inşallah. 26+3 üm 12 kilo aldım ve doğuma çok fazla kiloyla girmekten korkuyorum ya veremezsem diye, bu yazdığınızı okuduğum iyi oldu :)) bu arada hayırlı olsun, sağlıkla sıhhatle büyütün inşallah :)