Fatos00 Ftmskrya hayırlı olsun gözünüz aydın canım sağlıklı sıhhatli sizlerle büyüsün:). Sorular dikişin çok oldu mu yırtılma nasıl iç dikiş var mı kaç günde toparlandın veya toparlandın mı kanama var mı çok kanaman oldu mu normal Doğum için hemen sütün geldi mi :)
Mommi Sancıların vs nasıl başladı ilk gebeliğin miydi,sıcak uygulama vs yaptın mı çok yırtılma olmasın diye , sen anlat biz dinleyelim😂 Allah analı babalı büyütsün bu arada
Ftmskrya Mommi dogum hikayemi paylastim canim okuyabilirsin😊 aksam basladi sancilar 20 dakikada bir geliyordu o gun oglen kontrolde ne sanci ne acilma vardi stresten olmucak diye gece agrilarim basladi😁
Eed7 Ftmskrya ağrı nasıldı geceden beri adet sancısı gibi bel ağrısı ve rahimde sızı var takip ediyorum belim geçmiyo adet olcak gibiyim şiddeti fazla uyuyamadm bile senin nasıl oldu nasıl bişe hissettn uykusuzluktan delircem artk 😒
Ftmskrya Fatos00 dikisim azmis kac tane oldugunu sormayi unuttum doktora sutum hemen gelmedi 2 gun sonra sagdim verdim gogus ucum yoktu bebegim ememedi ayaga kalktim hemen dogumdan çıkınca
Ftmskrya Zeynepbeyza hergun yürüyüş yapiyordum 2 gunde bir ilik duş 0 sanci 0 acilmayla dogum yaptim😊 birde o gün ananas yemistim ilk defa onunda faydasi oldumu bilemiyorum😊
honey Ftmskrya ayy darısı başıma inşallah. 26+3 üm 12 kilo aldım ve doğuma çok fazla kiloyla girmekten korkuyorum ya veremezsem diye, bu yazdığınızı okuduğum iyi oldu :)) bu arada hayırlı olsun, sağlıkla sıhhatle büyütün inşallah :)
Ftmskrya Eed7 dakika tut canim ben oyle anladim agri birden giriyor kesiliyor ara ara benim 20 dakikada bir gelmişti ilkte
seval34 Suyun ne zaman geldi canım ben çok korkuyorum 39 6 dayım hala doğuramadık sıkıntı yaptım kendime açılma yok sancı yok bir'de cocugu n hareketleri nasıldı doğumdan önce benimki çok hareketli