Senem06 BezelikVeAnnesi 18+2 haftalığım 10 dk önce aşımı oldum ben 20 hafta biliyordum 16 haftadan itibaren vuruluyormuş
TugbaLafci BezelikVeAnnesi yok canım normal değerlerine bakıyorlar 22. Haftada tetenoz için çağırırlar Benide o tarihte çağırmışlardı tansiyonuma kiloma baktılar multivitamine başladın mı kan hapına dediler rutin kontrol 1 hafta sonra var sağlık ocağı randevum tetenoz aşısı yapacaklar ☹☹☹🤦🏻♀️
Yavrukusum BezelikVeAnnesi önemli olan bebek hareketlerini hissetmeniz ve bana 20 haftada yaptılar dünde ikinci dozunu vurdum 28 haftaligiz ısrarla hemşire bebek hareketlerini hissediyordun değil mi diye bi kaça defa sordu bende önemli mi asi için dedim evet hissetmeden vurulmaz asi dedi
Aslimm48 Tetenoz aşısı sadece sağlık ocağında mı oluyor ? Sağlık ocağındakileri beğenmiyorum çok aksiler onun için gitmek istemiyorum sağlık ocağına hastanede yapılıyor mu acaba arkadaşlar? Ben yeni öğrendim hamileliğimi 12. Haftaymış supriz yumurtam 😊