BezelikVeAnnesi Sevgili annelerim sağlık ocağından aradılar da yarın aşıya çağırdılar ama henüz 18+3’üm erken mi acaba aşı için 😌
Sltnbl BezelikVeAnnesi bende 17+3 oldum banada dün yaptılar ilk dozunu diper dozları içinde gün verdiler
BezelikVeAnnesi irbskn Minanin_Annesi Bana da erken geldi o yüzden tereddüt ettim 20–24 hafta arası biliyordum
SemaNurSoy97 Evet erken banada 20. Haftada gel dediler belki tahlil için çağırmış olabilirler tetonoz dan önce tahlil falan yapıyolar
BezelikVeAnnesi SemaNurSoy97 Onu da bilemiyorum ki hani test falan mı yapacaklar acaba ama aşı içinde dedi
BezelikVeAnnesi Sltnbl nazliiayaz Uhan Songul88 Çok teşekkür ederim hepinize peki acısı ağrısı çok oluyor mu acaba
Sltnbl BezelikVeAnnesi acısı çok fazla olmadıaşıyı yapan ebem in eli şok hafifti hissetmedim şuanda bi ağrı falanda yok
Songul88 Acısı varla yok arası hareketsizken ağrı yok ama hareket ettirirken sızlıyor hemşire ağrın olursa parol al dedi ama ilaç alacak kadar bir ağrım olmadı
1anne2bebek__ BezelikVeAnnesi toplamda 4 doz. ilk doz 19. Haftada 2.doz 23. Haftada. 2. Doz vurulduktan 6 ay sonra 3. Doz vuruluyor. Üzerinden 1 yıl geçince de 4. Doz. ☺