dvran22 Mervektk1126 ohh çok şükür canım içim rahatladı ..vallahi öyle bir kaç yorum görünce üzüldüm dedim acaba hiç mi iyi beslemiyorum onu
Mervektk1126 dvran22 beslersin herkez kadr sende düşünüyosun çocuğunu hiç öle şeyleri takıp üzülme canımcım allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin her bebiş bir olmaz ztn😘
canyavrum Tugba1234 vajinal etrafında iz kalıyor canım benim ki hala var benim dikişlerim makette kadar var
dvran22 Ebrumila öyle mi😊😊o zaman normalmis canım, benimki 6 gün geri gösteriyor ultrasonda o yüzden endişe de etmiştim
canyavrum tubasd her doğum aynı değil bazıları ilk oldukları halde dikiş yemiyorlar normal doğum sezeryandan çok çok iyi korkulacak bişey yok sonunda bebişler olunca insan ağrı sızı bile hissetmiyor
canyavrum tubasd tek olduğum için yardm edende yoktu bende mecbur yatakta kalmadm.amin rabbim cümlemizin yardımcısı olsun
MENUR Muayeneler genelde aylık oluyor en son 7 mayısda gitmiştim 540 gram demişti bi sonra ki randevu 12 hazirana o zaman kadar bilmiyorum ne kadar olur
Smyye02 Bn en son 24+4 doktora gittim ve 650 grm dendi şuan 25 +4üm az mı doktorum normal demişti ama bnce zayıf
tubasd dvran22 bazen ultrasonlar eksik yada fazla gosterebiliyor çok takılma canim ilerleyen aylarda alır biiznillah