Ylzmkl prensesgeliyooo bizim ki geri mi şimdi ?yani gerçi bu aylarda kilo çok önemli değil diyolar snradan aldıkları için ama yine de sormak istedim
dvran22 Benim bebek sanki geriden geliyor 21.haftada 400 gram 23 santim dedi benim görümceme de 20.haftalarda 600 gram demiş, doktor normal dedi ama etrafa bakıyorum da benim ki gerçekten zayıf kalmış, 21.haftada bebişin kilosunu hatırlayan var mi
canyavrum dvran22 ilk oğlumda 21 haftamda 750 gramdı tabii her çocuğn gelişimi farklı bu bebeğimde kilosunu bilmiyorum 28 hafta oldum hala kilosunu öğrenmedim 😀 .sen bol bol muz ye süt ayran iç haşlanmış yumurta ye canm
Mervektk1126 dvran22 bnmde 21 haftada 420 gr 23 cm di doktor gayet iyi haftasına uyumlu demişti hiç takılma😘
gdaslik dvran22 benim 21+1 de detaylıda 534 gram çıkmıştı ama karın çevresi 2 hafta önde görünüyordu. 27 haftalıkken de 1250 gram ölçüldü bu sefer karın çevresi 1 hafta önde görünüyordu
Nazli18 canyavrum 750 mi 😮 maşallah Bize 21+2de 447 gr dediler doktorumda gayet normal buldu 750 çok geldi şuan
canyavrum Nazli18 bebeğim 4 kilo 50 gramlık doğdu doktorum annesi çok bakma zararlı çıkarsın diye şakalaşıyordu 😀😀
dvran22 Mervektk1126 ohh çok şükür canım içim rahatladı ..vallahi öyle bir kaç yorum görünce üzüldüm dedim acaba hiç mi iyi beslemiyorum onu
tubasd canyavrum maşaallah Allah bağışlasın kac dikisin vardi canim bende bu kismi cok merak ediyor ve stres yapiyorum 🤔
tubasd canyavrum şimdi nasil peki dikişlerin her manada bi zarari oldumu gec iylesme yada dikis yerlerinde hissizlik vs kusura bakma soruyorum ama 🙈
canyavrum tubasd aklına takılan soruları sorabilirsin canım. dikişlerim 1 ay boyunca iyileşmediler enfeksiyon kaptılar şiştiler tabii suç bendeydi doğumdan geldim elim hep soğuk sudaydı hiç yatakta kalmadım derken iyileşti 8 ay aradan geçti yine hamileyim 28 haftalığım bakalım bunda ne maceralar beni bekliyor
tubasd canyavrum evet ilk ve normal doğumla ilgili genelde kötü bilgiler okuyorumda yasayan birini bulmadığım için soramiyordum😀 inşaallah bu daha rahat olur canim ya Allah yardimcin olsun sana yardim eden kimse yokmuydu dinlenemedinmi doğumdan sonra
canyavrum tubasd her doğum aynı değil bazıları ilk oldukları halde dikiş yemiyorlar normal doğum sezeryandan çok çok iyi korkulacak bişey yok sonunda bebişler olunca insan ağrı sızı bile hissetmiyor
canyavrum tubasd tek olduğum için yardm edende yoktu bende mecbur yatakta kalmadm.amin rabbim cümlemizin yardımcısı olsun