17 haftaya gırdım kızlar kızımla🌸 Mıde bulantılarım gectı yanmalar ve renklı ruyalar basladı gercek gıbı bebegım pıtır vuruyor arada ozellıkle yemek yıyıp tatlıdan sonra yanlız ben kılo alamıyorum baslangıcta bulantılarım cok olmustu cok uzuluyorum detaylı ultrason ıcın cuma doktoruma ve kılo durumunu soracagım bu duruma sızler nasılsınız?