Milos Kızlar Bi düşügüm var tekrar hamileyim doktar tekrar düşük yaşamamak için progestan verdi önce ağızdan al yan etki yaparsa fitil olarak kullan dedi ben çalışıyorum ve yan etkisinden çok korktuğum için direkt fitil olarak alayım diyorum nasıl kullanicam belli Bi süre sonra yatıp uzanma mi lazım direk lavobada yapsam çalışmaya devam etsem olmaz mı tarif edebilir misiniz
tgbasaritas Milos ben agizdan aliyorum bende hicbir yan etkisi olmadi. Bunyeden bunyeye degisiyor yan etkileri galiba. İsterseniz bikac gun deneyin agizdan
Sevimmmm Milos ben ağızdan aldım baş agrısı baş dönmesi ve kusma yaptı cok kotuydum calısıyorsanız fitil olarak gece yatmadan önce kullanın derim ben öyle yapıyorum
Ozge3747 Milos Fitil olarak kullandığında en az bir yarım saat kırk dakika yatarsan daha çok etkisi olur.
Mervemim Ben hep fitil olarak kullandım , her gece yatarken kullandım sabah fazlalık kısmı akıntı seklinde geri geliyordu.. günde kaç kere yazdı size doktorunuz.. bna önce 100 mg iki kere yazmıstı gece kullanacagım için 200 mg tek şekline çevirmişti doktorum
Dilaraatac İlaç yettiğince alıyo fazlasını dışarı beyaz beyaz akıtıyor canım.Kızların dediği gibi 45dk yatsan daha iyi.Ya da işe gitmeden önce uyanıp koy yine yat
Arendeniz Bunun iğnesi vardı piyasada biraz zor bulunuyor ama doktora bir sorsanız bulursanız onu kullanın ben de kullandım hap gerçekten insanı sersemleştiriyor.
Busimss Milos kuzum bende en başından beri fitil olarak alıyorum bende sabahları ise gidiyorum ama uyanır uyanmaz atıyorum ve yola çıkıyorum birşey olmuyor. Veya işime geldiğim zaman gidip atıyorum sonra masa başında oturuyorum zaten gene bir sıkıntı olmuyor. Akşam da zaten yattığım yerde atıyorum oda öyle oluyor :)
Milos Busimss canım bende masabasinda çalışıyorum lavaboda atıp gelim ayaklarımı uzatıp otursam olur mu acaba bugünlük yarın sabah kalktığımda atmaya baslarim
Alihaktaninannesi Bende yan etkisi olduğunu bilmiyordum işte birden basım döndü gözümün onu karardı eve nasıl geldiğimi anlamadım ilaçtan olduğunu farkedince fitil olarak bende gece yatmadan önce kullandım
Burcak61 Milos sabaları normal uyanma saatinden bir saat önceye alarm kur fitili at yatmaya devam et akşamları da uyurken at
Busimss Milos canım yukarıda demişler ya 45 dk yat falan inan alakası bile yok ben direk evde de atıp çıkıyorum işime geldiğim zamanda atıyorum ve normal oturuyorum ayak uzatmama bile gerek kalmıyor. Her şekilde posasını atıyor merak etme ama alacağını vücudun alıyor için rahat olsun
Cagladevecioglu Canim bende asiri bas donmesi ve uyku yapiyodu fitil olarak aliyodum ama oyle tuvalette atim devam edim yaparsam dusuyo direk bi sure yatman lazm sabah erkenden gitmesen at fitil olrak yat biraz sonra git
Sinembuse Ayaktayken ilaç kendini atıyor canim sabah işe gitmeden bi yarım saat önce vajinal alıp yatarsan daha iyi olur akşamda eğer öğlende kullanicaksan molada alıp ayaklarını uzatırsan daha iyi olur ama m.etme yatsanda ilaç içerde kalmıyor atıyor bi kısmını bana doktorum gerekli olan içerde kaliyodur sen m.etme dedi bende 8 aya kadar kullandım şükür birsey olmadi .
Milos Sinembuse çok sagol canım senin de mi düşük ya da tehlike vardı bende o kadar uzun süre kullanır miyim acaba
Busimss Milos yarar yarar ben 11 haftadır kullanıyorum yaramasa yaramazdı :) merak etme sen birşey olmuyor sadece attıktan sonra cok yürümezsen iyi olur o kadar oturunca birşey olmaz kuzum benim