Lamelif Esrarse o haftalar da öyle ayaklar aşağıda oluyor genelde alt tarafta hareket ettiğini hissediyorsun haliyle
Arbie Esrarse beben makat pozisyonunda olduğu için aşağıda hissediyorsun buda cok normal ayaklarıyla tepikliyorlar bizi😂😂benimkide basından beri makat pozisyonunda bağdaş kurmuş oturuyo tekmelerini bazen kuyruk sokumumda bile hissediyorum🙈
Arbie Esrarse bende vardı ama iğnelerle vs biraz normale girdi ama daha geçen gün gittim dr bu pozisyon için bişiy demedi ki benimki hep o şekilde duruyor🙈🙈korkulcak bişiy yok sen içini rahat tut
Bsraozturk Esrarse Bende de oluyor canım sanırım bebeğin pozisyonuyla ilgili nereye denk gelirse oraya vuruyor sürekli yer değişiyor zaten 😄
Askkokuluyavrum Esrarse benim sürekli kasiklarimda oynuyor çocuk nasıl oluyor bilmiyorum ama hep oralarda hissediyorum cok nadir karin bölgem de oluyor