Mom72626 Nhrnhr eğer rahatsızlığınız varsa erken değil. Benim normal Doğum yapma olasılığım yok çünkü rahmimde sorun var. Doktorum en sağlıklısı sezaryen dedi.
Nhrnhr Mom72626 gecmis olsun , bu cok normal onu anliyorum ben son haftalarda bebegn gelisimine gore gun alinmasi gerekmiyormu diye merak ettim sadece
polyanne Omma aynen ne alsam diye bakınıyorum hiç bişey alamıyorum sıfırdan biseyler yapmak ne zormus 😊
polyanne MuhtesemAtom bir kaç bişey var arabasını aldık bi de ama beşik kıyafet bakım ürünleri daha bi dünya şey var 😥
polyanne Canoglumbenm daha kendime de almadım tabi emzirme sütyeni lohusa pijaması vs benim daha çok isim var 🙄😂
Anacsevgidolumelek Honeymom agustosun ilk haftasi dedi doktorumuz ama ben temmuz sonu gibi bekliyorum bir de Allah yardim.etsin bize bu sicaklarda 🤲🤲🤲