Honeymom Lavanta01 nasip olursa benimki de 8 ağustosda.🙈 Yaz_08 28 haftalık🙈8 ağustos hayırlısı ile Mom72626 eğer 8 ağustosda olursa kızımda benimle aynı gün doğmuş olacak🙂
Lavanta01 Honeymom bizim kizimiz da eger 8 inde dogmazsa 12sinde dogarsa benim dogum gunume denk gelecek:) sagliklica dogsunlar inşallah
Lavanta01 Honeymom bizim kizimiz da eger 8 inde dogmazsa 12sinde dogarsa benim dogum gunume denk gelecek:) sagliklica dogsunlar inşallah
Honeymom Mom72626 🙏🙏🙏 Yaz_08 Ebrualp kasilmalar bu dönemde normal.bendede basladi kasilmalar magnezyum kullaniyorum
polyanne Benim kızım da şu an 18 ağustos görünüyo ama hayırlısı bakalım hazırlıklarınız tamam mı anneler neler aldınız ben daha çok bişey almadım 🤔
Canoglumbenm polyanne ben kıyafetlerini herşeyini aldım. Sadece beşik, bebeğin bakim ürünleri, doğum için kendime biseyler alicam onlar kaldı bide canım 😊
polyanne MuhtesemAtom bir kaç bişey var arabasını aldık bi de ama beşik kıyafet bakım ürünleri daha bi dünya şey var 😥
polyanne Canoglumbenm daha kendime de almadım tabi emzirme sütyeni lohusa pijaması vs benim daha çok isim var 🙄😂
Mom72626 Nhrnhr eğer rahatsızlığınız varsa erken değil. Benim normal Doğum yapma olasılığım yok çünkü rahmimde sorun var. Doktorum en sağlıklısı sezaryen dedi.