tgbasaritas Lokumanne ben de cok korktum utandim ama mecbur yaptirdim emin olmak icin. Yoksa icim rahat etmezdi. İstemediginizi soylerseniz sadece ultrasonla da bakabilir
Lokumanne tgbasaritas hiç alttan bakmadı sadece ultrasondan kontrol etti kesenin yanında çok küçük kan odağı olduğunu söyledi progestan başladık
tgbasaritas Lokumanne ben agizdan aliyorum. Yani sira omega 3 ve folik asit de kullaniyorum. Ben de hicbir yan etkisi olmadi ama tum yan etkilerini yasayanlar da var. bunyeye gore degisiyor. Bikac gun agizdan alip duruma gore fitile donebilirsiniz
elisscicek Lokumanne evet ne yazık ki.. canınızı sıkmayın bol bol dinlenin progestan kullanın geçecektir 🙏🏻
Lokumanne elisscicek progestan başlattı doktorum 10 günlük, önemli bi şey değil çok ayakta durma yorulma dedi. Haftasonu 8 saat kayınvalidemin misafirlerine yardım ettim ayakta ondan olmuş olabilir 😔
Didemaydintaskin Lokumanne gidemedim çünkü saat akşam 10-11 civarıydı. Doktorumu aramıştım Protestan al demişti ama tabi düşecek oldumu oda işe yaramıyor. Agrı da vardı azıcık. Sabaha zaten kanama çoğalmıştı doktora gittiğimizde düşük başlamıştı
Lokumanne Didemaydintaskin anladım çok üzüldüm bugün doktorum da öyle söyledi naparsan yap düşeceği varsa düşer dedi ama işte o an öyle düşünemiyoruz malesef
Lokumanne Kubraismail61 yaa gerçekten mi 😣😣 bi daha asla ağzıma sürmem ben ilk aylarda bu kadar önemli olduğunu bilmiyodum
Lokumanne Betul3535 doktora gittim progestan başladık 10 gün için bi sıkıntı olmadığını söyledi pıtır pıtır kalp atışlarını duyduk 😊😍
tgbasaritas Lokumanne gecmis olsun progestan iyi bi ilac. Duzenli kullanin ve dinlenin tekrarlamaz insallah🙏🏻