Caglacagla Neseozkan Sağlıklı zamanlı gelsin inşallah bebişlerimiz cnmm 🙏🏻 Bana 25 ile 1 Haziran dedi bende normal doğum çok istiyordm ama şimdi sezeryan düşünüyorum cesaret edemicem zTen bebek dönmezse mecbur seZeryan olacam 🙁