Caglacagla Kızlar bebeğim Doğum pozisyonu almaya çalışıyor galiba canım acıyor bi anda değişik bi tepki veriyor sanki dönemiyor 😞 hep sağ tarafımda bir hareketlilik .. Böyle bişe yaşayan var mı .. kıyamıom o minicik haline çabalıyor cnmmm
Aygl Caglacagla kac haftaliksiniz benim 30 hafta sag tarafimin acimasi yüzünden doktora gidicem yarin daha da bi hafta önceydi kontrolum 🤔 hareketleri de yavasladi solum bombos sağım o kadar sertki
[silindi] Caglacagla benmde toplandığı zaman karnımın sağ tarafını yamultuyor sol kaburgama da başını dayıyor bilmyorum bişeyler yapıyor içerde anlamıyorum 😂
Neseozkan Caglacagla canım benimde erkek 33+4 benimki doğum pozisyonunda döndüğünü hissetmiştim ben başı baskı yapıyo aşağıya doğru
Caglacagla Aygl 33+4 oldu kontrlme 1 hafta var daha . Yeri daralıyormuş büyüdüğü için ondandır sizinkiside ama evet hep sağ taraf üzülüyorum ya 😌 hem can acısı o acı ile de sonra bir tebessüm çok değişik duygulardayım
Caglacagla Tayfuneslihann maşallah sizede 🙏🏻 Kontrolümü bekliyorum bende bi an önce gitseydim rahatlicam kafam da deli sorular 🙃
Aygl Caglacagla ya internette okudumda tek tarafta toplanmasi demek nerede rahat ediyosa oraya kamp kurarmis resmen soluma yatiyorum saattlerce kolum çürüdü artik gene de kaymiyo canim cok aciyo dürtüyorum parmagimla tekme atiyo rahatsiz etme beni der gbi yinede orda
Tayfuneslihann Caglacagla bişey yoktur Allah'ın izniyle alan daraldikca baskı hissediyoruz daha çok hareketleri devam ettikçe sıkıntı yok 🤗
Caglacagla Aygl bende hep soluma yatıyorum sağa dönünce oraya kayıveriyor o sefer de ben rahat edemiyorum hem sağlık içinde hep sol diyorlar . O dürtmeler aynı tepkiler bende de var 😌 sağlıklı olsunlar inşallah cnm zamanlı gelsinler tek duam 🙏🏻
Aygl Aysetugra yürurken dengem bozuldu vallahi soluma agirlik vererek yürüyorum sağ zaten yeterince agir diye 😂😂
Caglacagla [silindi] vallahi cnm ya dışarda yürürken bi tekme sallıyor ister istemez zıplıyorum o an gören oldu mu acaba diye etrafa bakıyorum 😊 bide o sertleşen tarafıma muhtemel kafası o bi dışarı çıkacak gibi oluyor karnımdan elimi değdiriyorum geri kaçıyor hemen 🥰
Caglacagla Neseozkan aynıyız cnm ama benim hep aynı yerde sabit takılı kalıyor sanki doktorum kafası yukarda demişti şimdi sağda ilerleyen zamanda ne olacak bilemiyorum . Normal mi düşünüyorsun peki
Neseozkan Caglacagla evet canım inşallah ama erken doğum riskim var benim. Sen ne düşünüyorsun bide doğum tarihi ne zaman dedi doktor sana bana 30 haziran demişti
Caglacagla Neseozkan Sağlıklı zamanlı gelsin inşallah bebişlerimiz cnmm 🙏🏻 Bana 25 ile 1 Haziran dedi bende normal doğum çok istiyordm ama şimdi sezeryan düşünüyorum cesaret edemicem zTen bebek dönmezse mecbur seZeryan olacam 🙁