Semisko yaa sıcak olmadıgı için mi doktor değişikliği yaptın canım😂 ben ilk gebeliğimde de hüsnü hocaya gidiyordum bana olumsuz konusmustu bakıcaz olmazsa alıcaz demişti bende kızmıstım insan böyle söyler mi ne var bebeğimde sanki demiştim 1 hafta somra düşük yaptım sonra anladım ki gercekten bilgili birisi baska sehirlerdeki doktorlardan bile adını duydum naifliği hosuma gidiyor böyle sakin bi tavrı var, 2. Gebeliğimdeyim su an yine bi kaç doktora gittim ama yine erkek doktorlar böyle canım falan diye konusuyolat bende hüsni hocaya alısınca bu seferde canım demeleri tuhafıma gitti😂 yine hüsnü hocaya gittim ilgili doktor görür görmez hatırladı önceki hikayemi de zaten su anda da 11 haftalıgız canım