8+4 deyim Allahına şükür şu birkaç gündür iyiyim iyiyim derken en azından çok afedersiniz kusmuyorum çünkü 2 hafta boyunca günde 5-6 kez çıkartıyordum sudan tiksindim resmen bir süre sonra çubuk krakerden bile tiksindim 4 kg gibi bir kaybım oldu cilt rengim kaldı bembeyaz üstüne birde kalp çarpıntılarım ve kabızlık eklendi her gün farklı bir belirtiyle güne devam ediyorum resmen şimdilik sadece mide bulantım ve kabızlığım devam ediyor bunada şükür diyor o kadar kusmalardan sonra herkes hayırlısıyla sağlıkla kavuşur bebeklerine🤲🏻