Selam12 ben hep sırt yada yüz üstü yatardım şimdi sola yatmaya çalışıyorum dediğiniz gibi ama ilk aylarda aslında taraf pek önemli değil diyorlar karın şişmediği için ama işte benim göbüş erkenden şişince bende napacağımı şaşırdım 🤗 hem insan ne kadar dikkat ederse etsin dediğiniz gibi uyku arasında ne yaptığını bilmiyor ki 🤨