aslicerkan Esraabrklu evet sik idrarar cikmak ishal olmak nişanın gelmesi nefes rahatlamasi enerji patlamasi bunlar yaklasan dogum haberleri katildigim egitimde öğrenmiştim tabiki ishal oldugun icin dikkatli ol doktora gitmen gerekiyorsa git susuz kalma ama doğru yaklasan dogum haberi ☺
aslicerkan Esraabrklu aaa mesaj eskiymis yeni farkettim Tebrik ederim Allah anali babali büyütsün darisi basimiza bende 37 haftaligim ☺
CiaoBella qqulsum55 ay 20gün önce yazmışsın doğum yapmışsındır şimdiye 🙈 Benim durumumdayken sarı akıntın olmuş muydu canım?
Rabia88 Esraabrklu şimdi hurma ile ilgili yazıları okurken yorumlariniza denk geldim sizde yemistiniz sanırım hurma doğum normal mi oldu acaba birde Fatma Ana eli diye bir ot var sanırım denediniz mi onu
Esraabrklu Rabia88 evet hurma son 10 gün kala yemeye başladım ve son 10 gün yürüyüşe çıktım aksatmadan..faydası baya oldu 4 cm açılmadan 9 cm e çıktı .Normal yaptım ben çok şükür.normali çok istiyordum rabbim nasip etti .
Esraabrklu Rabia88 fatma ana eli otunu duymuştum çantama koydum ama o durumda fırsat olmuyor onu suya koyup içmek falan aklıma bile gelmedi o açıkçası..hurma tüket derim.ben göz önünde bulundururdum hergün bi 6 7 tane yerdim.
Rabia88 Esraabrklu 35. Haftada ishal vardı ama şuan geçti gibi şükür erken gelmedi prenses hurmayı 37 de baslayayim diye düşündüm birde geçen arkadaş yerleri villada ile silme elinle sil dedi ama onu yapmama sanırım merdiven in çik diyorlar belki merdiveni denetim normal doğum için
Svcnn Esraabrklu ishalin dogum belirtsi oldgnu bende duymstum kendmde de yasadm durduk.yere ishaldm surekli ve erken dogumm olyrdu 3 gn yattm ciktk tedavi gryrm hala 33+6 oldk bgun
Svcnn Rabia88 beraberinde adet sancsna benzer az az sancilarnzda varsa temkinli.olun bende 33+1 de bu belirtiler vardi erken dgum rski gecrdm tedavi edlyorm bugun 33+6 oldm 5 gundr neler cekyrm
Rabia88 Svcnn benim korkum adet olurken pek sancı yaşamadım o yüzden bilmiyorum tam olarak nasıl oluyor ama sanırım anlarim değişik biseydir sonucta
Svcnn Rabia88 nasil desem hani belden haff kasiklardan byle bi sanci gryr mutlaka bilirsnz tabi agri hissednce onn sanci oldgnu normal bel.srt agrsndan farkli
Esraabrklu Şancı olunca zaten yerinizde duramazsınız ki merak etmeyin.bende şancı nasıl bişey diyordum hastane 1 saatlik uzaklıkta diye ya yetişemezsem ya terslik çıkarsa diyordum hep.ama çok şükür sancı gelince zaten insan anlıyo haliyle
Rabia88 Esraabrklu Svcnn bende evde yalnız olursam ya anlamazsan nişanı suyun geldiğini diye korkuyorum yetişemezsem diye Benim nasipse kızım olacak ve kasiklarim 22. Haftadan beri ağrıyor 35. Haftadan beri çok çok nadir sağ kasigima birden bı batma gibi bişey olup hemen geçiyor birde 2-3 gündür çok çok hafif bel ağrısı oluyor arada şuan 36+5 olduk
Svcnn Rabia88 allh korusun dikkatli okun surekli.internettende arastrn soracak kimse olmaynca brde nisan orneklerini internettende gorsellerden bakin leke rengi degisebliyr beyaz bile olabiliyrms cnku suyuda istemszce akan su seklinde dikkt edersnz anlarsnz mtlaka
Rabia88 Svcnn evet öyleymiş gebelik eğitiminde ebemiz söyledi ama bazen doğum hikayeleri okuyorum sancı yok nisan gelmemiş suyu hastanede parlatılmış şekilde anlatıyorlar o yüzden bende korktum ama Allah hepimize yardım eder inşAllah