Esraabrklu Halis özdemiri son dönemde çok duydum, aslında Sibel özlerden memnunum ama ücreti biraz yüksek geldi detaylı.ultrason için , tıp fakültesine gidip gitmemek arasında kararsızım Aybike pekine gittim daha evvel bizi biraz tedirgin ettik uzun uzadıya baktı ama sonra Sibel özler herşey normal görünüyor dedi bizi rahatlamıştı