zeykob hayır ben ayrıntılı yaptırdığım gibi koşa koşa kenan beye gittim bir rapor vermişti serdar bey. Aileye acil durum bilgisi verildi işte kalp anormal böbrek anormal nazal kemik anormal vs yazıyodu. Kenan beyde bana dopplerine bakıyorum kalbinde bir problem görmüyorum böbrek genişlemesi biri 3.5 biri 4.2 ben sana genişleme var diyebilmem için bu değerin 9 üstü olması gerekir ki benim kızımda böyleydi demişti. Burnu içinde küçük burunlu olabilir burun küçük diye down denmez demişti çok şükür ki öyle çıktı canım. Ne kalbinde ne böbreğinde bir şey çıkmadı ve gerçekten de minicik burnu var