Esrabatman yani sizin doğumunuz doktora bağlı değilki. O an ne olması gerekirse doktor onu yapıyor. Çookk arkadaşım vardı normal doğum dediler hep sezeryan doğurdular. Sezeryan dediler normale döndüler. Sağlıklı nasıl gelicekse öyle gelsin inş bebişlerimiz🤗