İyi günler hanımlar ben Batman da görev yapıyorum ve Doğumu da burada yapacağım gibi görünüyor medicalde emire hanıma gidiyorum en başından beri şu an 19 haftalık olduk ve ben normal Doğum istiyorum kesinlikle ama doktorumla henüz bunu konuşmadık doktor hakkında bilgisi olan ya da Batman da normal Doğum yaptıran iyi doktor bilen var mı yardımcı olur musunuz