Kızlar devamlı sagmaniz gerekirse yani çalışıyorsanız veya bebegi bırakmanız gereken durumlar varsa kesinlikle elektirikli çünkü manueller can yakıyo hemde cok az sağabiliyorsun çok az bi haznesi var ama ev hanımıysanız manüel yeterli olur çünkü ilk başta sütün gelmemesi konusunda kullanırsınız sonra süt gelince doya doya emzirirsiniz zaten ve bu yorumun üstüne bol sütlü gögüslerimiz olur inşallah 😁